http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Thursday, May 19, 2011

tiru dia!!

assalammualaikum~





oke kat atas tuh kak minah yang kuat berangan.. ini lah hasil kalau dah takde keje sangat nak buad, tu laa mak suruh kau pegi keja tapi kauu gedik2 berhenti.. itu lah ini lah.. sudahnya duduk rumah taktau nak buad apa kan =.=
tengoklah, dah pagi macam ni pun taktau nak tido lagik.. aku melayan si sayang nih membebel, mana boleh tido.. hee tapi sekarang dia dah tido tinggalkan aku, nite gemok!! :p 

sebenar-benarnya 

pic berangan kat atas tuh aku tiru dari amalyna azman,padan muke awak kan kene tiru.. :p 
hey amalyna azman, kau sile pegi tido oke.. jangan nak jeles sangat, risauuu aku tauk.. tapi jangan lupe, aku tak saba nak tengok hasilnye.. msti gempak punyer lahh kalau hasl keje kau.. :D 
hah lupe pulak nak cakap alhamdulillah, terima kasih allah sangat2 cz pointer sem nih tak jatuh.. naseb baik tak kene repeat, takut ouhhh.. sem depan tak mau malas2 lagik.. 
uhh uhh mengantuk nyee, mancis dah tongkat kat mata dah nih.. haha
kepada kau, hah kau lahhh..yang tuuu... yang annoying tuh.. jangan nak buad2  tak reti oke..
aku da pesan banyak kali tauu kat kau.. bukan sekali, bukan dua kali, tapi dah banyak kali... hah!! jangan nak saiko aku kat status kau lah.. huh!!!
lagik satu, tak perlu nak tunggu aku ke menanti aku ke.. sebab parents aku tak pernah pon upah kau untuk menanti or menunggu aku.. kesian kau, sebab penantian tuu sia-sia je syg.. aww~ 

oke lah nak cakap tu jer, rasa-rasanya kalau nak buad pic kak minah atas tu jadik default oke tak ek?? he
p/s: sayang, jangan bebel2 :p
till then, bubuy~

2 budak c0mel jerit-jerit:

Faid Azman said...

salam... hye nice entry... tgh3 blogger walking... tertarik dgn post terkini ni... hahaha nice shoot... keep it up... peace =)

mifirara said...

wasalam..
hey, tengs yahh.. :)

Post a Comment