http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Tuesday, March 1, 2011

rerame!!

assalammualikum..

wah-wah comel gilaa encik rerame kaler pink tuh.. geram, rase nak picit jek bia tak gerak2.. haahha
tajuk entri kali nih adelah rerame.. nape aku letak rerame??? sebabnye sekarang nih aku terasa yang kat dalam perut aku nih ade berjuta-juta lemon rerama tengah terbang and drift sane sini.. ommjayyy..

pasal ape?? humm, sebab harini adelah malam kebudayaan untuk tari ujong tanah politeknik premier johor bahru.. kirenya malam untuk group kami lahh,group tarian.. kami ditugaskan untuk buad persembahan untuk malam pesta konvo malam nih.. 
sekarang waktu menunjukkan pukul 1:27 pm.. tak lame jer lagi nak dekat pukul 6:30.. dah nak pergi solek sana sini, touch up and tutup side yang buruk2 tuh.. haha sememangnya aku buruk.. so?? haha

tapii kan,, aku tersangatlah neves.. sangat2 lahh weyh... taktau nak kata macammana.. agaknye bosan lah kawan aku si mika tuh denga aku cakap pasal aku neves seploh juta kali.. annoying sungguh aku!! haha
tapi tu lah realitinya yang aku memang neves gila.. asek terasa ada binatang bejoget-joget kat perut aku jek.. pastu bila tengok busana yang kitorang dapat tuh, dah rasa kelam kabut.. ape seyhh...  bosan sangat!! haha

pape pon harap aku dapat buad yang terbaik untuk malam nih and tak main-main lagik..
okay, sampai sini jaa.. tangan tak boleh nak menaip dah, neves.. omjayyy.. haha
bubuy~

0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment