http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Monday, February 28, 2011

ape lagik tak kena??

assalammualaikum..

tengok tuh aku dah buad muka hangen.. kenape? seperti yang aku cakap kan minggu nih adelah minggu konvo untuk poli aku.. s0, aku dengan kawan aku mika pon pegilah kat gerai yang ade kat situ.. lapa kan, cuci mata skali.. haha 




tengah kitorang menggelibas carik makanan and minuman nak buad alas perut aku nih, terjumpa lah satu gerai tuh jual buah yang salut coklet tuh.. ad0yy, tak tahan sangat tengok.. memula aku usha jer dari jauh la kan, buad2 macam tak berminat,, skali ade pulak sorang brader nih beli buah2 tu dalam kuantiti yang banyak.. aku tengok jer dari jauh akak kedai tuh salut coklet kat buah2 tuh.. tak tahan.. tak tahan.. dah meleleh air liur ai.. haha serabai, kalau mak mentua nampak confirm aku kene reject!!! lepas jer hajat brader tadik tu tercapai, aku pon ape lagik terus jer parking kan kaki kat gerai akak tuh.. lame gilaa aku perhatikan akak tuh then barulahh nak beli..

akak: ye dik nak beli ape? takkan tengok je kut.
      aku: sori kak, teruja sangat sampai terlupa nak beli.. 
ingatkan dah ade dalam mulut mende alah ni,
rupenye berangan jek dri tadi.. huhu (tersipu2)                
akak: (ko merepek ape ni budak) =_=!!
    aku: hah kak, saye nak semua buah strawberry tau..
taknak campur.. nak yang besar2 jer tau..
akak: okay2.. (demanding lak budak nih)

sedang aku menghayati buah strawberry aku tuh disalut coklet oleh kakak kedai tuh.. tetibe datang pulak beberape eko mamat tah dari mane.. tapi pakai baju bengkel, tuh maksudnye kalau tak budak engineering mesti budak jrkv.. suasane mase tuh senyap jelaa kan coz aku dah ternganga2 mulut tengok buah2 aku tu.. tetibe ade sorang mamat nih tetibe tanpe sebab pape pon mintak maaf kat aku..

mamat I: awak, sory tau.. sory kay..
aku: asal mamat nih.. aku diam jek 
tapi pandang muka mamat tu dengan 
muka pelik lha kan..
mamat I: tengok jer aku then cakap2
dengan membe dier..
mamat II: oii, kau dengar tak membe
aku cakap ape kat kau??!!
aku:pandang jer muka dia...
mamat II: membe aku kan mintak maaf
kat kau, yang kau buad muke kerek
apasal??? diam je!!!!
aku: tunggu buah2 aku siap.....
sebelum blah aku jerit..
kuang aja kau!!!!

geram gilaa aku... bukan nya aku nak buad muka kerek ke ape.. masalahnye aku taktau pon dia mintak maaf kenape.. tetiba je kut.. bongoks itu budak!!! dari gerai tu sampailah dekat rumah tak berenti aku menyumpah.
nasib baik ade mika yang tenangkan aku.. panas ati weyh...

pesanan untuk mamat I n II: lu nak ape dari gua hah!!! aku diam ko cakap aku kerek, aku layan and tanye2 nanti ko cakap aku kuat melayan.. minah gedik.. kau nak ape sebenarnya vudusss!!!! geram aku!!! haihh
buad ilang mood jaa...

tapi, lepas je dapat makan buah2 aku tuh aku dengan automatiknyer kembali normal.. haha
hepi gilaa babas beb.. and lastly pesanan lagik untuk kau: aku teringin doe bunuh kau... bole??? haha
okay.. bubuy~

1 budak c0mel jerit-jerit:

anasrikandiislam said...

salam
berapa harga beli? hihi

Post a Comment