http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Wednesday, February 23, 2011

amaran untuk diri sendirik!!!!

hampehhh.. hampehh..
dah mira, dah... cukup2 boley tak???
penat ahh macamnih... kau tak reti nak jage hati orang ehh???
kalau cakap b0lehh tak kalu tak hembuss jer.. pikir sikit kau bukan duduk sorang2 dalam dunia nih..
tengok sekarang apa kau dah buad??? then now, nak mintak maap kat sape?? banyakk sangat orang kau kene mintak maaf tauk..dekat dia tu, kat dia tu jugak.. n dia.. n dia.. n hah kat budak sebelah kau tuuu lagi lah kene mintak maaf banyak-banyak..
semakin hari terasa semakin jauh dengan mereka.. sape yang buad hal???
ENGKAU!!!!! n sekarang terus terang aku cakap aku dah taktau nak mintak maaf macam mane lagi entah.. da banyak kali mintak maaf then kau buad lagik.. malu boleh tak??? lain kali buad benda tuh fikir dulu boleh tak??? ade otak tanak guna... bodoh!! bodoh!!!
aku dah faham dan baru tersedar kot.. selama nih aku taktau kenape jadi macamnih, tapi sekarang aku dah sedar punce masalah tu bermula dari aku.. semua orang ade masalah, tapi aku menyampaikan masalah tu dengan salah.. n terbelit-belit..(macam kau cakap kan, maaf lah ye)

nak buad ape ni... nak buad ape ni... nak buad ape ni..
kaw... aq mintak tolong kau ubah aku kan.. aku memang gini, aku cube berubah tapi aku tak selesa nak pura-pura jadik orang lain.. tapi aku nak sangat berubah... tolong sangat ubah aku nih.. kalau kau tak anggap aku kawan pun takpe la, tapi tolong sangat-sangat lah ubah aku nih.. aku da penat, menyampah, jelak,meluat dengan diri aku sendirik... bosan bosan bosan lah dengan kau nih.. ta yah perasan bagus sangat mira!!!!! berubah boley tak!!!

0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment