http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Saturday, February 26, 2011

bejalan tak hengat!!

assalammualaikum



kisahnye begini, mase hari jumaat arituh aku nih balik-balik je dari kelas menggedik pulak taknak terus balik rumah sewa.. pegi bertandang kat hostel hitech 3 tuh, bilik kawan aku..
bual punye bual, layan pale dier menggong sikit.. haha tapi i looiikee.. :D
tak lame lepas tuh, kawan aku nih tertido akibat kepenatan yang berleluasa banyaknya.. alahh, patutnye tak penat pon c0z ko ade test je kan mase tuh, takde kelas pon.. haha
okay, lepas dia tertido dengan bangganye kat atas katil tuh aku pon ambik tahta dier ahh sambung berfesbuk.. tengah sesedap kambing im n komen sane sini dengan membe-membe fesbuk nih.. henpon gemuk kaler pink dier tuh melalak pulak. memula aku bebuat pekak jela an, tak penting kot.. haha jahat gila.. tapi disebabkan henpon dia memang tak berputus asa melalak, aku pon dengan hangen nyer kejut kawan aku nih..
tak lame lepas dia bertalipon dengan membenye tuh berlakulah perbualan seperti berikut antara kami..


lia: mira, kawan aku ajak karok kat diva..
aku: hah, diva? apekah tempat tu? (menipu)
lia: tak payah nak buat tak paham sangat lahh.. geget ko kang!!
aku: elehh, ingat takut.. so bile nak bergerak..
lia: sekarang lahh, ko cepat siap. aq nak besiap gak nih.
aku: aikk, takkan aku nak pegi dengan pakai baju kelas.. 
paling2 mesti nampak bajet sikit.. haha
lia: gedik ko, nah pakai jek baju aku.. jangan banyak bunyik..
aku: okay boshh!! yes, dapat jalan!!! haha

lepastu kitorang pon meneruskan aktiviti bejalan nih.. kami pegi diva, tempat karok tuhh.. best beb.. aku hepi gilaa melayan kepala bebudak nih.. masing-masing ingat aku sem 1.. awet mudaa siot.. haha 
jom tengok muke bajet aku dengan bebudak nih..

ini aku and dak lia..
bajet je kan muke aku..
haha

dengan dayah yang suare nye meletoop beb..
suka gila aku dengar suara dia..
comel macam orangnya..
:)

kami bertiga..
sayang korang lha bebudak..
haha macam aku tua sangat jek.. :p

haa ini terbaeek..
bes dol main binatang nih..
masukkan sehengget then kene urut..
suka!!

last skali, pic dengan semua..
bajet je an muka memasing..
lagi2 yang nak nonjol snook tuh.haha

pape pon aku memang hepi gilaa jalan dengan bebudak nih semua.. sporting habes mereka nih.. 
lagik satu, yang paling terbaekk bile sape tah name dia dak laki tuh karok lagu dolu2 zaman mak kita becintan cintun tuh.. kitorang teruss bangun then menari agogo n jadik backup singer.. maklum lahh suare aku tak sedap, jadi backup pon k lahhh tu.. haha 
okay, sampai sini jer cerita aku.. lain mase aku cerita lagik.. bubuy :)





4 budak c0mel jerit-jerit:

mikatika mardieka said...

terbaik terbaikk.. ak sukeknnye.. huaaa.. part agoogogo ue meg syok doe... alangkh sedihnye hatiku... parap parap... :D

mifirara said...

haha kan kan..
me too :D

Aida Azryn said...

wah main snooker?aida xpernah lagi main snooker.. best tak?XD

mifirara said...

huhu tengok orang main snooker je aida...
tak main pon, ta reti nak nonjol budak bulat tuh..
huhu :D

Post a Comment