http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Monday, February 14, 2011

tepu!!!

haha ape seyh... tepu gile nih kat rumah..
tak tau nak buad ape.. tapi hari ni pagi-pagi buta aku dah jalan-jalan kat velog orang.. jalan punye jalan, aku tersentap tengok 1 velog orang yang aku kenali nih.. haishh, sebijik velog aku bleh tak!!!  mendidih jugak darah nih, hilang semua ketenangan pagi yang aku hirup pagi tadik..  dala aku busan gila..

lagik 1, aku penat carik bahan untuk assignment tapi tak jumpa.. tu lah, lain kali buad lagi kerja last minute kan, padan muke kaw!! tekak ni pulak mengada tau, tetibe pulak dier nak makan mcd.. jauh lah encik tekak, aku malas nak kuar.. saba jelah oke sampai weekend mase balik kampung nanti aku singgah kejap  kat mcd larkin tuh.. :) *pujuk tekak sendirik.huhu
mau ini lha.. :(


oke, tak tau lah korang perasan ke tak.. tapi care dan bahase aku menulis sudah bertukar, seiring dengan sifat aku sekarang.. mau jadik matang dan memahami orang lain, sifat bebudak tu memang ade lagik dalam diri aku, tape pelan-pelan aku cube buang.. maklumlah, tak semua orang sukakan perangai kita n de best part is aku nih memang suke dengar n amik serious tentang ape yang orang cakap kat aku.. haa, tu yang selalu sangat sesakkan otak aku nih.. haha *bangun dari tidur lah mira, matang sikit!!! 

minggu nih aku belajar sesuatu,ape yek??


    oke, aku belajar yang tak semua orang buat baik dengan kita tu iklas sangat hati nye nak tolong kita. *ayat bebelit ngekk..
 orang-orang terbaik dalam hidup aku sememang nyer family aku.. dorang ade je tak kire lah berape banyak pon aku sakikan hati dorang..n aku sedar sesuatu, aku ade family yang hebat!!

selfish tu kadang-kadang penting untuk hidup nih.. kalau orang tak pedulikan engkau, engkau tak payah terhegeh-hegeh lagik boley??? *pesanan untuk diri sendirik.haha

jangan masuk campur hal orang lain selagi dorang tak masuk campur hal kaw.. paham!!!
jangan nak lembut hati sangat.. nanti kang kaw tak pasal-pasal di cop sebagai belagak baik n suke buad orang kesian dekat kaw..ambil pengajaran mira :)

okay, sampai sini jek entry aku nih.. tak larat nak taip lame-lame,tapi insyaallah aku akan rajin update lepas nih. aku tak mengharapkan orang bace blog aku, cukupla sekadar aku boleh lepas kan ape yang terpendam kat hati nih.. s0, kalau ade sesiapa yang terasa atau ape-apelah silelah jangan marah yer..
mood: layan lookbook.. smart!! teringin nak buad macam dorang tapi aku ta layak.. haha

p/s: belajar macam-macam perkara semalam.. tq cz aja aku tentang realiti hidup ni sebenarnya.. :)
fahmi, ily..

0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment