http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Thursday, February 24, 2011

nerv0us

.assalammualalaikum,,
aku nak cerita yang hari nih aku dah start rase neves beb.. kenape???
sebab konvo dah dekat lahh. but, kalau konvo dah dekat ape kene mengene ngan kau ekk?? haha mestila ade kene mengene c0s aku kene bejoget-joget zapin kat malam pesta konvo tuh.. aduss, malu bleh tak..
sebabnye aku dah lame tak berzapin nih, zaman muda-muda punye hal but sekarang buad balik.. ye malu..
haihhh
terase smart jek pic nih..
aku suka!!

tapi tapi kan... aku terasa ade lelabah, kuda laut, kambing bebiri, rerame dah joget-joget kat perut aku nih.. dan yang pasti mereka berjoget ikut lagu disco yang menandakan aku sangat neves and taktau kalau aku boley buad persembahan dengan baik..
aku tak nak spoilkan ape-apee pon pasal persembahan tuh sebab mase tu jela aku boleh dapat kepuasan dalam diri aku.. chaiiyook mira!! haha

hah, lupe nak cerita tadi kelas kitchen kami semua masak fish n chips, siakap steam n kari kepala ikan.. sedapp wo0.. belajar care siang ikan.. susah kot nak gunting sirip ikan tuh c0s encik gunting tu dah tumpul kot.. pastuh yang bestnyer kelas kitchen tadik kejap jek tak macam selalu sampai petang sangat, patah kaki aku menahan...dengan kasut nye yang berat 10 kilo tuh lagik.. atoyaaii, trimas to encik kamal our babah.. :D
but, tadi babah kate die akan buad kelas jugak even die kene bertugas untuk konvo nih and dia nak buad final test untuk western and eastern cookery punye sunject.. alahhh,seramm laa aku..kalau pandai masak takpe jugak... haha

okay lah, nak cerita tu jer..tak penting pon..nak mengepoh je.. :)
stop sini.. huhu
p/s: harini takde latihan zapin, terase bosan pulak.. hehe
and esokk takder test and quiz housekeeping!!! terbaeekk ahhh..

0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment