http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Thursday, April 14, 2011

final lahh weyh!!

assalammualaikum..



okay macam yang korang dah nampak kat tajuk and pic kiut budak dua orang nih kan.. cerita kite pasal final exam.. hurmm, takut lahh.. tapi aku still malas belajar, teruk betul lah aku nih..
asyik fikir benda bukan-bukan jer.. hey awak, kesian awak kan.. macam bodo je saye kan mengarut je bukan-bukan.. dah kawan awak bagitau kat awak pasal ape yan saye mengarut tuh kan,,, 
okeh kat sini, awak boleh menyampah kat saye.. annoying kan saye awak?? kan? kan?
awak nak cakap selamat tingal kat budak annoying nih pon takpe okay.. boleh aje, redha aje lahh.. :(

okay, itu pasal kehidupan peribadi.. ape aku merepek nih.. ggrrr
macam mane nih, bukak nota 2 minit tapi tido 2 jam.. tak berbaloi betol laa.. sile lempang sikit muke aku nih! hey pemalas, bangun lahh! tak sedar lagik ea.. ingat pesan along.. kalau result teruk segala tajaan akan ditarik balik.. tanak lha macam tuh.. tak baik laa buad adik macam nih.. huu
untuk final nih akan bermula pada 18 april 2011 nih. paper first aku adelah front office.. then esoknyer, 19 april.. paper housekeeping pulak.. paper nih antara paper yang susah.. takutt duhhh.. awwww~
then, minggu depannye pulak hari selasa 26 april 2011 paper math.. topic yield managment, sila jangan mencekik2 aku kat dalam dewan periksa nanti (err, dewan lahh sangat :p) topic paling disayangi n dicintai... eeeuuu ( kalau ko suke sangat apasal test ari tuh melingkup topic nih?? haha kantoii!!!) aku tak suka topic tuu.. janan kuar banyak-banyak laa.. nanges kejap.. huwaaa~ okay, paper last skali hari khamis 28 april 2011 theory of food. ini subject killer.. orang yang bername mira nih memang amat lah lemau subject nih.. macam nak ketuk2 je kepala aku kan mase aku melalut lukis gambar ikan yan bentuk macam jagung..eerr kayu kot..eehh tak laa mungkin basikal??? haha  aku tak pandai lukis laa, bila encik soalan tu tanye pasal jenis2 potongan ikan.. menggelabah lah aku nak melukis macam mane.. malu gilaa dengan lecturer tuu.. time anta aku letak belakang-belakang.. malu laaa die check nanti, senyum je manjang kan.. aku tanak orang fikir bukan-bukan kat lecturer aku.. haha tipoooo... :p

okay dah, tuu jer untuk kali nih.. da lame tak update, macam-macam jadi.. aku tak tau nak fikir yan mane, kejutan sangat.. boley jadi gilaa,, haha
engkau, jangan nak gebang sangat ehh.. aku tauu bukan taktau... :p
p/s: youuu... maaf sangat2.. sile lempang je i nih kalau you ade mase... lalalalalla~

0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment