http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Saturday, April 23, 2011

itu dan ini

assalammualaikum~

okay, pertama-tama entry nih dihasilkan sebab aku mempunyai perasaan yang pelbagai hari nih... adehh
ade banyak benda nak buat, banyak benda nak fikir.. kadang-kadang benda yang ta payah fikir pun aku fikir.. sampaikan tadi kat kedai makan aku bole cakap nasi merah daging putih.. eerrkk?? aneh bukan? hahah
saya stress lah.. :(
pertama-tama

sapekah birthday gurl kite?
jeng..jeng..


aww~ pose nampak.. hehe

okay, budak kiut kaler merah tuu lah birthday gurl kita.. hey awak, happy birthday oke? may allah bless you sayang..  sorry tau, mira wish lambad besday umie.. ta sengaja sangat, sile cubit je budak pelupa nih.. jahat kan mira wish lambad2 :( pape pon, mira nak yang terbaik untuk umie.. semoga berjaya dengan ape yang umie usahakan skarang and stick together okay dengan hubby terchenta awak tuhh.. aww~


kedua-dua

sweet bukan ayat nih.. :)

kepada rakan-rakan, aku harap kan ini dalam persahabatan kita okay..
and, maaf kalau aku bermulut jahat.. :( aku memang macamnih, sile lempang aje budak nih,, maaf kalau aku sakitkan hati korang, maaf kalau ada sesapa terasa hati dengn aku.. aku memang kasar orang nye.. :(
tak reti nak lembut-lembut dan menyotong kan diri .. 


ketiga-tiga

:(

humm, just gambar je.. takde cerita, cerita nya ada dalam hati aku yang keras kematu nih.. 
keep smiling mira.. :) awak.. hati saye ade satu je, jage lah baik-baik.. kalau awak asyik remukkan dan rosakkan, ape lagi yang tinggal untuk awak? kan kan.. haihh nih yang aku malas nak berchenta-chenta nih.. haha (yang nih takde makne pape, jangan sala paham) lalalala~

keempat-empat

okay? do you get it?

emm, encik... tolong okay?
faham kan? kan? so, bertindak mengikut arahan okay? da besa kan, masing-masing pandai fikir..
kalau memang ditakdirkan bukan jodoh kau dengan aku, maksudnye tak lahh kan.. maaf okay?
kite kawan kan? tolong okay, jangan sampai aku menyampah.. 


okay, nak cakap ituu je..
banyak sangat gambar dalam entry nih... hahah
saje jee, bosan punye pasal.. lalalala~
p/s: sampai ke sudah, bayang tinggal bayang jelahh.. hampe bole?
till then, bubuy~ 

0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment