http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Saturday, April 23, 2011

pergi kau!!!


ada paham????
paham?
paham?
paham?
paham?
paham?

dulu and skarang, dah lain dah...
engkau and aku dah berbeza dah..
terima hakikat tuhh..
aku penat..
plezz, let me go...
kesian kau, sape kate tak kesian..
haruslahh aku kesian cz kau tak kesian kat aku yang menangis mintak simpati kau lelaki.. 
air mate aku dah takde value ehh untuk kau,,
aku jahat?
aku kejam?
haruslahh...
cerita lame tu, kau ingat kan?
aku tanak ingat, kau jangan ingat buley?
penat aku cover macho larrr supaye ta nanges..
arini nanges jugak!!! sebab kau, macam biasela kan..
kau memang penyebab aku nanges.. terima kasih!!!
kan dah, aku dah mengutuk kau pagi-pagi nih..
aku ta buley tido, bantal dah basah.. penuh air mate..
belikan bantal baru!!!!! nak bantal baruuu!!!!
cakap kat mak aku! ggggrrrr

p/s: hey awak, mungkir janji ye.. ape lagi yang bole buad saye caye kat awak pasnih??? alasan ape lagi??? 
till then, bubuy~

0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment