http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Thursday, April 14, 2011

ta boley cakap..

assalammualaikum~


okay, 2 entry dalam satu hari?? biala.. velong aku, bukan velog awak.. hehe
sori aa kejam siket :D
tak mau panjang lebar, just nak cakap hari ini hari meminta maaf.. dah nak final kan, haruslah mintak maaf dengan semua orang.. urmm, tapi ade lagi yang tak mintak maaf.. cane tah nak buad tu, ta reti.. =.=


okay, memula semua boleh dikawal,.. maaf sane, maaf sini.. haha
tetiba sampai part awak tuh... hummm, memula mintak maaf blablabla.. sebelum tepon dia mintak maaf dah planned nak cakap itu, nak cakap ini.. macam-macam nak cakap..
tapiii, lepas je dia angkat then bersuara.. halamak, ta boleh nak cakap banyak aaa..
just boleh mintak maaf, itu pon ketar-ketar suara.. awak tak perasan kan?? haha memang aa tak perasan penat aku cover macho.. lalalalalala~
tuu laa saye da cakap awak jangan cakap sepatah pun, dengaa jelaa saye nak cakap ape.. tapi awk ingkar, awak cakap jugak.. pukul siket.. dush! dush! hehe  sudahnye ape yang aku nak sampaikan kat dia tak berapa nak sampai sangat la.. tapi part maaf tu sampai la, and part pukul tuu... grrr awak cakap depan kawan awk kan, malu saye.. =.= 
kepada rakan-rakan, sila jangan buad suara seksi yer bila aku call nak mintak maaf.. sebat laju-laju kang..  nanti jadik macam tadi terkesima aku, dah tu ape aku nak cakap semua terabur.. hahah
p/s: kalau dah maafkan, cancell lah lempang tuu ehh?? hehe
till then, bubuy~


0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment