http://server.myspace-shack.com/d20/921755e6iz9ol5vc.gif

Tuesday, April 19, 2011

kau jantung hati, kau yang baru :)

assalammualaikum..

okay, nak cakap nih minggu final dah bermula.. paper f/o okay je lahh kut.. haha tapi paper housekeeping, halamak aii.. susa amat.. nak menanges gak menjawab, tapi aku walau macammane pon aku kuar cepat lah kan dari tempat yang menyeksakan jiwa tuh.. tapi jangan sala paham, bukan sebab aku bijak sangat menjawab soklan, tapi sebab dah sumbat dah.. apepontabole =.= daripade sakit ati tengok je kertas tuh, baik aku blah kan.. kan.. (ampun mak, cubit aje saye nih mak) 

cerita yang sebenar..
sila fokus dekat beby baju biru tuh..
abaikan makcik tua tudung merah tuu.. =.=



aww~ my hensem baby..
dia comel, dia kecik jee..
dia jantung, dia hati.. :)

yang baju merah tu si kakak baik hati..
:)


okay, dah nampak kan siape si jantung hati baru aku.. hensem kan dia.. aww~ malu aii (jangan nak gedik sangat,nanti kene jual.. lalalala~) dan.. lagi tambah-tambah comel and sweet sebab ape tauu??
sebab kat tengah-tengah baju biru baby tuhh ade tulis perkataan BEST FRIEND aww~  
terima kasih banyak2 kat lia or mek or kakak baik hati kaler merah kat pic atas tu sebab bagi aku buah hati baru.. sebab buah hati yang lame dah putus tangan :( kesian diaa... 
the best part is....
dia lembik-lembik jugak tauu macam baby star kaler merah aku.. aww~ sebelum tido, cubit-cibit dia dulu baru boleh tido.. gembira dan serasi kan kami?? huhu
okay lahh nak cakap tuu je.. huhu penat sangat hari ni sebab baru balik tengok ruah sewa baru kat tuttt.. heheh
p/s: tonight.. tonight bebeh.. :)
till then, bubuy~



0 budak c0mel jerit-jerit:

Post a Comment